A A A K K K
для людей із порушенням зору
Поліська територіальна громада
Київська область, Вишгородський район

Поліська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг

Дата: 26.11.2021 19:23
Кількість переглядів: 233

                                                           

Поліська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг

         

Вимоги до кандидата:

- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року, на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку);

- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

     Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії документи, передбачені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» від 15 лютого 2002 року №169:
–    заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

–    заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
–    2 фотокартки розміром 4 х 6 см.;
–    документи про освіту;

–    декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному вебсайті НАЗК);

–    паспорт громадянина України;

–    довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

–    письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

–    військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-    довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);  

–    копію трудової книжки.
 

Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт Красятичі, вул. Воздвиженська, 81 (1-й поверх каб 5).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь